Irritazione da un oliu essenziale?

Essential-oils-irritations-thenaturalhealthdictionary.com/wp-content/uploads/2020/05/Essential-oils-irritations--scaled.jpeg
Condividi u amore
Segui Us In Pinterest
U NHD



Cercadore rapidu AZ


Irritazioni Oliu Essenziali

Tutti l'avemu fattu. Finutu à spruverà o applicà olii essenziali micca diluiti nantu à a nostra pelle.

Forsi, cun tutta a bona prudenza in u mondu, avete spulatu un oliu mentre misurava. (Un di i nostri persunali una volta hà spulatu un pappu di 8 onze "pour a buttiglia" di Pompelmo Pink nantu à u so ritornu blu jeaned ... questa pussibilità hè perchè ùn avemu micca solu una fontana d'emergenza in u pavimentu di produzzione, ma ancu una camminata in doccia in a nostra toilette. )

Oliu essenziale-thenaturalhealthdictionary.com/wp-content/uploads/2020/05/Essential-oil-.jpg

Forsi vi sò stati detti chì l'olii puderanu esse applicati micca diluiti, o vi dete una buttiglia rullata cù oliu fissatu micca abbastanza per una diluzione sicura.

Forsi un zitellu si chjudeva in una buttiglia micca fermamente sigillata è spulò un pocu nantu à ellu stessu. (Se un zitellu hà ingestutu olii essenziali ùn sgradiscenu, chjamate u Centru Naziunale di Controlu Velene à questu numeru: 1-800-222-1222!)

Cosa da fà?

Videmu parechji raccomandazioni per appiecà un oliu di traspurtadore. PLEI ùn fate micca cusì! Ùn hè micca a suluzione. L'applicazione di un oliu fissu / portatore tene l'oliu essenziale contr'à a pelle è lenta evaporazione, aumentendu cusì u risicu d'irritazione è sensibilizazione à longu tempu.

1. LAVARE cun acqua è sapun. Lavate WELL cun sapone è (caldu, micca caldu) acqua. (Idealmentu da 10 à 15 minuti.) Chistu pò esse tuttu ciò chì avete bisognu di fà. Se ùn ci hè micca rossu o irritazione, vi sò liberi in casa.

2. Se a pelle hè rossa, irritata, o dolorosa, dopu avè sguassatu l'oliu essenziale cun sapone è acqua calda, u megliu modu per calmà l'irritazione hè cun un lavatu d'avena.

Piglia un paru di poche di avena sana. (u gran cartulare Quaker Oats in canister in u sacchettu di cereali di a vostra cullettività localu.) Purtate in un saccu musulmanu o in un calzolu finu. Nudeti u cima chjusu è sbulicà in acqua. Sprezzate è massaggiate u saccu, è vedrete un liquidu biancu latte venuto da l'avena. Sbulicate delicatamente a pelle irritata cun questu "Oatmilk" è lasciate si secca. Repetite s'ellu hè necessariu.

Se a maiò parte di u corpu hè stata affettata ...

Se a maiò parte di u corpu hè stata affettata (iè, a volte, a ghjente sparghje una buttiglia entera d'oliu essenziale in i so passi, vede sopra). Allora un bagnu, cù un saccu di avena in l'acqua aiutarà. Ma dopu u bagnu, se ne necessariu, appiecà un pocu più di u casgiu "avena".

Perchè l'avena, specificamente? Perchè l'avena cuntenenu constituenti specifici chjamati avenantramidi. chì sò antiinflamatori estremamente putenti, truvati solu in l'avena, (in quantità assai basse, ma ancora efficace.) A ricerca ha dimustratu u compunente antiinflamatori è anti-prurigine di aventramidi. (È iè, sò biodisponibili, cusì manghjate a farina d'avena, i zitelli ... preferibile cù u zuccheru marrone è u pansu.)

(Nota persunale ... L'avena misurata in un saccu hè una maravigliosa aghjunta à un bagnu calmante. Conservu un containeru di avena in po in u bagnu. Quelli saranu megliu per u rimediu sopra. Ma ùn puderebbe micca piglià u tempu per correrli. à traversu u processatore d’alimentazione o u blender in emergenza.)

Notate chì in pocu tempu avemu suggeritu di applicà ogni oliu essenziale nantu à a pelle. Micca olii antiinflamatorii, micca coghju di a pelle. Nisunu.

Se a pelle hè ancu irritata, pudete applicà una crema o lotione senza precedente.

Sì a reazione hè più forte di chì questi rimedi casali semplici pò trattà, un viaghju in a Sala d'Urgenza seria adattu. Hè variu raru, ma un oliu essenziali spill pò purtà à una reazione allergica, urticaria, difficiule di respirazione, ancu un scossa anafilattica pò esse risultatu.

A cortesia grafica di l'Istitutu Tisserand. Adupratu cù permessa. Per più infurmazione nantu à trattà cù sbagli di l'oliu essenziale per piacè leghjite quì.

* Fonte

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.