Rimedi è Trattamenti di Salute Naturali

Febbre - Trattamenti è Trattamenti di Salute Naturale - u dizziunariu di salute naturale.com - dizziunariu di salute naturale
Condividi u amore
Segui Us In Pinterest
U NHD



Cercadore rapidu AZ


Rimedi è Trattamenti di Salute Naturali

I febri sò causati da battìri, cagiunati, mouldu, patogeni stranieri, è ancu sunburni. Per rompe una febbre, pigliate 1-2 droppers di Pura Silver ogni ora (finu à ottu ore) finu à chì a febbre si rompe. Negoziu Argentu Puru Marte pò ancu esse frigorifero è poi applicatu topicamente in a testa, tempii, o in ogni altru locu si trova a febre.

https://thenaturalhealthdictionary.com

I meccanismi di difesa di u corpu parenu funzionà più efficacemente à una temperatura più alta è abbassà artificialmente a frebba prima ch'ella ghjunghje à un puntu criticu pò aiutà veramente i microorganismi responsabili à moltiplicà milioni di volte più veloce. Ripiglià a frebba troppu prestu hè altrettantu periculosu quant'ellu li permette di ottene troppu altu. Avvolge u corpu in una manta di lana pò esse utile perchè aiuta u corpu à ghjunghje à una temperatura abbastanza alta per aiutà à tumbà u virus chì hè causante di a febbre è provoca ancu u corpu à sudà è liberà tossine attraversu i ghiandole sudoripare.

Qualchese sopra u normale ma sottu à 100.4 F (38 C) hè cunsideratu una febbre di bassa qualità. A frebba serve cum'è una di e difese naturali di u corpu contr'à i batteri è i virus, chì ùn ponu micca campà à una temperatura più alta. Per questa ragione, e febbre basse ùn devenu normalmente micca trattate, à menu chì ùn sianu accumpagnati da sintomi inquietanti.

Se una febre ùn si rompe micca prima di ghjunghje à i gradi 104, cercate a cura di un prufessiunale in salute.

ShopFreeMart PureCopper, PureSilver, Siaga e Gocce di idratazione pò aiutà in casu di febbre è aiuta ancu à eliminà i radicali liberi è altri patogeni chì ponu esse a causa di una febbre. L'usu rigulari di l'immunizazione ShopFreeMart pò ancu rinfurzà u sistema immune, aiutendu à alluntanà l'organisimi causanti di malatie.

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.