Edema - Trattamenti Naturali & Rimedi

Edema - Trattamenti Naturali è Rimedi - u dizziunariu di salute naturale - thenaturalhealthdictionary.com - gordon-dam-and-beautiful-landscape_800
Condividi u amore
Segui Us In Pinterest
U NHD



Cercadore rapidu AZ


Edema

Edema hè un umfusu osservable da l'accumulazione di fluidu in i tessuti di u corpu. Edema si trova più spessu in i peri è e gammi, induve hè riferitu cum'è edema periferale. U inflamu hè u risultatu di l'accumulazione di fluidu eccessivu sottu à a pelle in i spazi à i tessuti.

Una cumulazione di fluidu in i spazii aerei (alveoli) in i pulmoni hè chjamata edema pulmonare. L'eccessu di fluidu si raccoglie qualchì volta in cavità in l'addome chjamate "ascite") o in u pettu chjamatu "effusione pleurale"). Anasarca si riferisce à l'accumulazione severa, diffusa di fluidi in tutti i tessuti è cavità di u corpu à u listessu tempu.

Pitu Edema

Edema Pitting. Se spingite u vostru dittu in u tessutu in u fronte (o solu à u latu di) u vostru stinzu è u vostru dittu lascia un indentazione - quasi una impronta digitale - chì richiede un pocu di tempu per riempia, avete un edema pitting. A maiò parte di e persone in sovrappesu sperimentanu stu fenomenu tardi dopu meziornu è / o di notte dopu esse stati in piedi tuttu u ghjornu. L'eccessi pozzi di fluidi intornu à e gambe inferiori è infiltra in i tessuti molli. A matina, dopu chì u corpu hè statu orizontale per tutta a notte, u fluidu si ridistribuisce, è l'edema pitting si ne và ma si ripresenta cù u ghjornu. Ancu e persone chì ùn sò micca troppu pisanti ma chì anu livelli elevati di insulina averanu un certu gradu di eccessu di accumuli di fluidi ancu s'elli ùn sperimentanu micca un edema pitting cum'è prova di questu.

Una di e prime cose chì accade quandu e persone seguenu una dieta bassa in carboidrati hè una rapida migliurazione di a sensibilità à l'insulina. Perchè a dieta bassa in carboidrati cumincia à caccia rapidamente a resistenza à l'insulina, i livelli di insulina cadenu rapidamente è quandu l'insulina cade, u stimulu à i reni per trattene i liquidi si ne và, è i reni cumincianu à liberà rapidamente u fluidu. Una di e sperienze cumuni à l'iniziu di una dieta bassa in carboidrati hè l'incessante corsa avanti è in daretu à u bagnu per urinà questu eccessu di fluidu, chì hè à tempu una bona nutizia è una cattiva nova.

A bona nutizia hè chì hè bella per sbarrazzassi di l'eccessu di fluidu ma vene à un costu, chì hè a cattiva nutizia. Quandu l'eccessu di fluidu và, porta cun ellu u sodiu un elettrolitu estremamente impurtante. Quandu i livelli di sodiu cadenu sottu à un limitu criticu (chì pò accade in pocu tempu), i sintomi si verificanu spessu, u più cumunu hè fatica, mal di testa, crampi è ipotensione posturale.

L'ipotensione posturale accade quandu si alza troppu prestu è si sente debule. O ancu passà brevemente. Hè un segnu di disidratazione. Allora se avete principiatu a vostra dieta bassa in carboidrati, avete fattu e vostre corse multiple à u bagnu, è saltate da u lettu per risponde à u telefunu è sentite chì anderete à svene (o in realtà si svanisce momentaneamente) è duvete pusà falendu prestu, avete ipotensione posturale. Hè veramente faciule da risolve - basta à piglià più sodiu è beie più acqua. Cuminciate a vostra mattina pigliendu 1 tsp. di sale di mare celticu in un bichjeru d'acqua calda è aduprate un altru 1/2 di sale per tuttu u ghjornu. 

L'edema "Pitting" hè di gran lunga a forma più cumuna di edema è pò esse dimustratu applicendu pressione à a zona gonfia depressendu a pelle cù un ditu. Se a pressione provoca un indentazione chì persiste dopu a liberazione di a pressione, l'edema hè chjamata edema pitting. Ogni forma di pressione, cume da l'elasticu in calzette, pò induce a pitting cun stu tippu d'edema.

L'edema hè spessu indicativu sia di fegatu grassu sia di insufficienza cardiaca o di i dui. I mo pedi è e caviglie eranu leggermente gonfie à u mumentu chì aghju cuminciatu à piglià tutti i prudutti ShopFreeMart è avà dui mesi dopu, tuttu u gonfiore hè andatu è i mo pedi è e caviglie parenu cumpletamente normali. Credu chì in particulare u ShopFreeMart Sugar-D hà fattu una differenza maiò per mè persunale.

In edema "non-pitting", chì generalmente affetta e gambe o i bracci, a pressione chì hè applicata à a pelle ùn dà micca una indentazione persistente. L'edema senza pitting pò accade in certi disordini di u sistema linfaticu chì ponu accade dopu à una mastectomia, una chirurgia di i nodi linfatichi, o cungenitale. Un'altra causa di edema non pitting di e gambe hè chjamata mixedema pretibiale, chì hè un gonfiore sopra a stinza chì si verifica in certi pazienti cun ipertiroidismu. L'edema non pitting di e gambe hè difficiule da trattà. I medicamenti diuretici ùn sò generalmente efficaci, ancu se l'elevazione di e gambe periodicamente durante u ghjornu è i dispositivi compressivi ponu riduce u gonfiore. Vede Fegatu grassu.

Dieta Ketogenètica

I mo ultimi ricerchi indicanu chì una proteina bassa face chì u liquidu scappa da e cellule in i tessuti è causate edema. A risposta à sta seria una dieta cetogenica. Ughjunghjendu l 'ingrossu di grassu cum'è u megliu modu per sprimà a suttana adattazione di bassu carbu o ceto. Un altru pocu sicretu hè di stà un ochju nantu à u consumu di prutine. A massa proteina impedirà u cambiamentu in cetose perchè u fegatu trasformerà una certa parte di a proteina in glucose. Questa glucose serà aduprata prima è rallintà u prucessu cetogenicu. Chì, benintesa, face a quistione, quantu proteina hè troppu? 

Sempre chì uttene a vostra proteina da carne, in particulare taglioli grassi di carne, site probabilmente bè. Se andate per i tagli di carne estremamente magri, per esempiu, petti di pollo senza pelle, o se state integrendu a vostra dieta cù scuote di proteine ​​basse in grassu, puderete avè un pocu di più prublemi per adattassi in bassu carboidrati. Se andate per a strada di a scossa, vi cunsiglierebbe di aghjunghje un pocu d'oliu di coccu à i scossa per un paiu di ragioni. Prima, vi accelererete l'adattazione cheto, è in seconda, l'oliu di coccu aiuterà à rimuovere u grassu da u vostru fegatu.

Cum'è l'aghju dettu, avete bisognu à davveru di manghjà l'ingestione di grassu per cumincià à creà cetoni u più prestu pussibule. Se ùn ti piace micca i taglioli grassi di carne, pudete aghjunghje un pocu trigliceridi à catena media (MCT) à a vostra dieta. I MCT sò assorbiti più cum'è i carboidrati è sò aduprati rapidamente da u corpu. Ùn sò guasi mai incorporati in e cellule di grassu, allora brusgianu rapidamente, è qualsiasi extra chì puderebbe appendesi intornu hè cunvertitu in cetoni. Dunque, MCT guiderà u prucessu di produzione di chetoni. È cusì serà l'oliu di coccu vergine, pressatu à fretu, sè preferite quellu.

Pudete truvà oliu MCT in a maiò parte di l'alimentariu sanu o di l'alimentariu naturali. Ùn m'hà mai messu in mente, ma alcune persone ponu manghjà un pocu nauseate si ne piglianu troppu, allora se decide di pruvà, cuminciate lentamente o andate cù l'oliu di coconu.

Al di là di l'occasiunali brami di carb, i sintomi più cumuni sperimentati da quelli chì principianu cù diete à bassu carboidrati sò fatica, mal di testa, sturdità o vertigini, è crampi. Tutti ùn sperimentanu micca questi sintomi, ma fighjemu ciò chì fà per evitàli o trattarli se avete dighjà sperimentatu unu o più.

A crescita di sodiu hè un'altra di e numerose cose contra-intuitive nantu à a dieta bassa in carboidrati. Cum'è manghjà più grassu per abbassà u vostru colesterolu, avete da cumincià à pensà diversamente. A dieta bassa in carboidrati hè quella chì richiede assolutamente più sodiu. Assai più sodiu.

Sì avete malati di testa brutali cum'è qualcuni pigghianu quandu principianu cù una dieta low-carb, aghjunghje sodium è beie acqua extra.

Ancu se ùn avete micca edema pitting, ipotensione posturale o mal di testa, avete sempre bisognu di più sodiu sè stai cumincendu o seguendu una dieta bassa in carboidrati. Hè criticamente impurtante chì uttene sodiu in più. Ùn possu micca fà stu casu troppu forte.

Un modu faciule per uttene sodiu in più cù u magnesiu è u putassiu (dui altri elettroliti chì avete bisognu) hè di beve brodu d'ossu. Sfortunatamente, duvete tipicamente fà e cose belle voi stessi. Pudete ottene brodu di pullastru è brodu di vacca in a maiò parte di e butteghe, ma ùn hè micca quant'è bonu quant'è u brodu chì pudete fà voi stessu. Richiede un pocu di tempu, ma pudete fà un gruppu è congelallu in picculi contenitori.

In più di u caldo, uttene qualchì Salt Celticu, Salt Himalaya, Saline Reale o una di l'altre salate grisiche, rosate è rimpiazzate u sali normale cù questi, è aduprate bè.

Questi saliti sò stati colti o da fondu marinu anticu o uttenutu per evaporazione di l'acqua di mare cun un altu cuntenutu minerale è cuntenenu circa 70 per centu di sodium di sal regularmente (chì hè stata riscaldata, raffinata, sbiancata è trasfurmata finu à chì hè abbastanza sodica pura. cloruru, spessu cù aluminiu è altri agenti anti-caking anu aghjuntu). L'altru 30 per centu di u voluminu hè altre minerale è micronutrienti (cumprese iodu) truvatu in mari ricchi di minerali. Preferite assai questi sali chì sò gustosi à i salti regulari, è aghju u salitu di a cazzuta di tutti i mo alimenti cun ella.

Electroliti

A causa più cumuna di guasi tutti i sintomi elencati sopra hè un sbilanciu in elettroliti. Dopu una dieta bassa in carboidrati, si pò fà una rapida calata di i livelli di insulina, ancu se una bona cosa, pò creà prublemi à l'iniziu. Indirizzeremu l'elettroliti in l'ordine di impurtanza.

Sodiu

Quandu si hè in sovrappesu è resistente à l'insuline, avete assai insulina chì circula in u sangue a maiò parte di u tempu. L'eccessiva insulina face parechje cose per voi. Gary Taubes hà scrittu un libru sanu annantu à cumu l'insuline in eccessu vi face almacenà grassu in e vostre cellule di grassu, ma a storia ùn finisce micca quì. L'insuline in eccessu cunduce ancu i reni à trattene u fluidu, eccu perchè parechje persone obese conservanu assai fluidi estranei è sperimentanu un edema di pitting in i so pedi.

Magnesiu

A dieta bassa in carboidrati ùn causa micca veramente un impoverimentu massivu di magnesiu cum'è cù u sodiu è u putassiu, ma a maiò parte di e persone chì sò in sovrappesu, resistenti à l'insulina è / o ipertensive o diabetiche sò carenti di magnesiu.

Ancu e persone cun prublemi lipidichi sò spessu deficienti di magnesiu. In realtà, ancu e persone chì ùn sembranu micca avè prublemi di salute ponu spessu esse carenti di magnesiu perchè a maggior parte di a ghjente ùn ne riceve micca abbastanza. Circa u 70 per centu di e persone sò carenti di magnesiu, dunque, à parè meiu, hè impurtante di supplementà stu minerale vitale.

Un bonu nivellu di magnesiu aiuta à regulà ancu u putassiu, è cusì mantene e vostre magnesiu adattu aiuta cù u vostru putassiu. Inoltre, apprussimatamente 300 plus di i nostri enzimi necessanu u magnesiu cum'è co-fattore per fà li funzionà bè.

Siccomu u magnesiu hè adupratu in 300 + reazioni chimiche sfarenti in u corpu, una mancanza di magnesiu pò causà prublemi. Unu di i più cumuni hè una crescita di i cravings. Spessu solu simplice rimpiazzamentu di magnesiu scaccia da parechje di i cravings alimentari chì e persone anu.

U megliu modu per integrà cù magnesiu hè transdermicu cum'è menzionatu in u primu capitulu di stu libru. Avemu trovu megliu di strufinà l'oliu di magnesiu nantu à a vostra pelle a sera perchè vi aiuta à rilassate per dorme megliu. Circa u solu prublema chì a ghjente hà mai avutu cù u magnesiu hè sgabelli sciolti. S'ellu accade è ùn hè micca benvenutu - basta à riduce a vostra dosa finu à chì i vostri sgabelli si normalizanu.

Potassiu

U potassiu hè ligatu à u sodiu è se si perde assai sodiu per l'effettu diureticu di a dieta bassa in carboidrati, infine si perde ancu assai potassiu. Mantene a vostra assunzione di sodiu cum'è menzionatu sopra aiuterà ancu à preservà u vostru putassiu.

È u mantenimentu di i vostri livelli di potassiu aiuta à assicurà chì ùn perde micca assai massa magra musculare durante a vostra perdita di pesu. In più, cum'è cù u sodiu, u putassiu adeguatu impedisce i crampi è a fatica.

Se state perdendu abbastanza Potasiu chì stai sperimentate di cramping o fatica, pudete cumprà un counter counter Potassium supplementu in a vostra tenda di alimentazione di salute è pigliate finu à 500 mg ogni ghjornu.

Ci hè un coppiu di medicinali prescritti chì duvete esse cuscenti di sè aumentate marcatamente a vostra assunzione di potassiu, allora sì site in medicinali per a pressione sanguigna, dumandate à u vostru duttore se va bè per voi di piglià potassu.

Hydration

Parechje persone credenu chì u caffè, u tè, e bibite analcoliche, ecc. Ùn sò nunda chè acqua cù un pocu di aromatizazione in elli. Dopu tuttu, se cuminciate cù un bichjeru d'acqua è mettite un saccu di tè in questu, l'acqua ùn si ne va. Ci hè sempre; diventa solu acqua à gustu di tè. Ebbè, si scopre chì ùn hè micca veramente u casu.

A disidratazione pò causà crampi severi in mani, pedi è gambe. U vostru primu penseru pò esse "u mo potassiu hè troppu bassu", allora cuminciate à piglià u potassiu. Nisun cambiamentu in a situazione di crampi, in fattu, se qualcosa, aggrava. Dunque dopu pruvate u calciu è ancu senza migliurazione.

Infine, cuminciate à beie l'acqua è i calami si ne vanu. Avete rializatu chì pudete perde un paru di kilogrammi durante u sonnu solu per respirare vapore d'acqua luntanu, chì hè per quessa chì i crampi per e gambe pò esse più severi in a notte? In fatti puderebbe diventà cramp free, solu aumentendu a vostra ingestione d'acqua.

L'acqua hà ancu un effettu lipoliticu (ardente di grassu). Quelli chì beie assai acqua anu aumentatu a lipolisi.

Quandu si beie acqua, si diluisce ancu u sangue per un pezzu. Durante u tempu chì u vostru sangue hè diluitu, a concentrazione di e diverse sostanze purtate in u sangue diminuisce, cumprese i livelli di insulina. U vulume tipicu di sangue hè di circa 5 litri, dunque beie un litru d'acqua aumenterebbe temporaneamente u vulume di sangue di circa u 20 per centu, ciò chì significaria a concentrazione di insulina è altre molecule in u sangue caderebbe di circa u 20 per centu.

Una calata di u 20 per centu di i livelli di insulina permetterebbe à u grassu di fughje da e cellule è faciliterebbe u so trasferimentu in i mitocondri per brusgià.

Quelli chì cumincianu una dieta à bassu carboidrati sò propensi à a disidratazione perchè e cetone in eccessu sò spulate via i reni cun assai fluidu, dunque quandu cuminciate a vostra dieta, aumentate conscientemente a vostra assunzione di fluidi. Createvi una sorta di regime chì vi assicura di cunsumà abbondanza d'acqua per tutta a ghjurnata, altrimenti probabilmente ùn a ferete micca. 

Bevendu più acqua, vi senterete megliu; averete più energia, evitate i crampi è in realtà bruscherete più grassu. Ùn fate micca l'errore di pensà chì beie assai caffè, tè, alcolu o altru fluidu diureticu hè un rimpiazzamentu per l'assunzione d'acqua.

Se bevi sia acqua distillata sia acqua chì passa da un filtru RO, i dui minerali sdrughjenu minerali, aghjunghje un pozzu di una di e sali naturali à ogni buttiglia. Aghjunghje abbastanza per chì l'acqua solu à pocu pressu un gustu salatu.

Fegatu grassu
fegatu grassu

A malatia di fegatu grassu non alcoholu (NAFLD) hè u risultatu di accumulazione tossica di grassu in u nostru fegatu. In u tempu, l'eccessive almacenazione di grassu in u fegatu pò prumove l'inflamazioni, i danni ossidattivi è, in fine, a fibrosi o u sustituzione di e cellule di u fegatu funziunali cù u tessulu cicatricu.

U fegatu grassu hè fortemente assuciatu à a resistenza à l'insulina è hè cunsideratu una manifestazione di sindrome metabolicu in u fegatu. L'obesità hè un forte fattore di risicu per u sindrome metabolicu è u fegatu grassu, in ogni modu, ùn hè micca bisognu à esse obesu per sviluppà queste cundizioni. Oltre à queste aberrazioni metaboliche, una quantità di medicazione pò causà fegatu grassu.

Sintomi di Fegatu grassu

Quandu pruvemu di circà sintomi riguardanti una malatia di fegatu grassu non alcolu, i segni ùn sò micca chjaru. Puderete sperimentà a seguente:

la fatigue
perdita di pisu
Dolore in l'abdomen supranu
Jaundice - chì hè dimustratu da una decolorazione gialla in a nostra pelle o membrana mucosa
Inflamazione di u nostru corpu (riferitu cum'è ascite è edema) per via di a mancanza di proteina prodotta da u fegatu
Aumento di ferite
Confusion Mentali

Weight Loss

Perde u pesu pò esse unu di i migliori modi per trattà NAFLD perchè riduce u grassu in tuttu u corpu, cumpresu u fegatu. Hè cruciale bevande quantità aderenti di acqua chjara quandu imbarcassi in un regime di pèrdita di pisu per chì e tossine metaboliche chì sò generate sò excretate per l'urina.

Oil Seed

Un pruduttu di cimen negru, oliu di sementa negra (truvatu in ShopFreeMart Siaga) hè statu dimustratu efficace per parechje malatie, cumprese u grassu grassu. Studi anu indicatu chì l'oliu di sementa negra riduce a progressione di u grassu grassu è reduce u risicu di cumplicature.

Ghimbir

A curcuma aiuterà u corpu per liberazione di l'inflamazioni chì pò accade cù u fegatu grassu è aiuterà in a digestione. Cum'è un supplementu, i prufessiunali ricumandenu chì cumincià cù 450 milligrammi di turmerica benefica, o curcumina, ogni ghjornu.

Milk Thistle

Più di più di 10,000 libri pubblicati recentemente anu dimustratu chì u cardu di latte, sia silmarina sia silebina, reduci l'inflamazioni è u stress ossidativu di NAFLD. Dapoi u cardu di latte hè tantu dispunibule, questu hè unu di i trattamenti più promettenti per NAFLD.

Dandelion Root

A radica di dente di leone travaglia assai cum'è u cardo di latte, chì aiuta à desintoxicà u fegatu, guarisce a cirrosi di fegatu è l'inflamazioni è hè un grande sustegnu per u fegatu. Leghjite più quì nantu à cumu utilizà a radica di dente di leone per rimediare u fegatu grassu è prevene a ricurrenza futura.

Aetici

A barbabietola hè unu di i migliori alimenti per a pulizia di u fegatu è di furnisce u supportu di u fegatu. A beta in a barbabietola hè un compostu chì aiuta à e cellule di u liver eliminà e tossine è impedisce di riassorbimentu di e tossine. Beetroot hà altamente proprietà antiinflamatorii chì aiutanu à disintossicà u fegatu. Manghjendu unu o duie Tbs. di pumati crudi ogni ghjornu o beie succo di betula cruda hè benefica per detoxing u vostru fegatu.

L'ultimu cunsigliu chì daraghju hè chì avete bisognu di travaglià per sgrassà u vostru fegatu u più prestu pussibule. A bona nutizia hè chì si pò fà subitu nantu à una dieta bassa in carboidrati. I studii anu dimostratu un miglioramentu maiò in solu 10 ghjorni o più. Hè impurtante di sgrassà u fegatu per aiutavvi à perde u pesu più rapidamente perchè u fegatu rompe l'insulina. 

Se u zuccherinu in sangue cresce, u pancreas face è secreta l'insulina per cunduce. Hè cusì cunducendu u glucosiu in e cellule. In listessu tempu, l'insulina cunduce u grassu in e cellule di grassu è a mantene quì. Finu chì l'insulina sia in circulazione, impedisce u grassu di lascià e cellule di grassu. U fegatu hè l'organu chì si rompe è si sbarazza di l'insulina è un fegatu sanu u face assai megliu chè un fegatu pienu di grassu.

Unu di i travaglii più impurtanti di u fegatu hè a disintossicazione di e sostanze dannose. A maiò parte di a ghjente cunsuma medicazione, cibu è bevande chì sò tossichi. U fegatu hà da disintossicà tutte ste cose. Listessu cù parechje droghe - sia prescritte sia senza prescrizione.

Tylenol mette un pesu maiò di disintossicazione nantu à u fegatu. Un caffè eccessivu, tè o alcolu, è tutti i medicazione facenu un travagliu in più per u vostru fegatu, ciò chì significa chì ùn pò micca sbarrazzassi di l'insulina è ùn pò micca regulà u metabolismu in generale, cume si face quandu ùn hè micca occupatu à rimuovere tossine .

Dunque, se vulete veramente colpisce duramente in e prime fasi di a vostra dieta bassa in carboidrati è ghjunghje à l'adattazione bassa in carboidrati à a velocità di l'ordine, vi raccomanderaghju di limità caffè, tè, bibite analcoliche, alcolu è tutti i farmaci.

Eccu l'eccellente ricetta di brodu d'ossu chì aghju citatu sopra. Cù sta versione pudete sia fà una grande quantità in un grande stock pot è congelà una mansa di ellu in pacchetti individuali o pudete taglià à una ricetta più chjuca.

Ricetta terrificante di l'osse

Questa hè a ricetta di ristorante per quantità massive, è cusì pudete riduce in cunfurmità. Assicuratevi solu di riduzzione tutti l'ingredienti in modu proporzionale.

2 oz arrosto agliu (pesu)
10 oz cipolle rossi arrustiti (pesu)
4.5 gallons d'acqua (volume)
Pasta di tomate 22 oz (pesu)
4 oz cilantro cù steli
2 liri à u polzu à u spinu (pesu)
Polpa di tomate 16 oz (pesu)
6 oz sal (pisu) Avissi aduprà Celtic Sea Salt o un altru tali sali quì
1 oz pepe negru (pesu)
Oliu d'oliva 1 oz (volume)

Arrostite e cipolle è l'agliu in oliu d'oliva per circa 15 à 20 minuti.

Aghjunghjite tutti l'ingredienti à l'acqua, u pollo è a pasta di tomate.

Lasciate fà cogliu à focu mediu finu à avè coccu.

U rendimentu approssimativu hè 640 ounces o 5 galloni.

Nota: Alcuni pazienti ponu esigene trattamentu chirurgicu per sollievà edema cronicu chì hè causatu da insufficienza venosa; tuttavia a pulizia di u sangue è a migliurà a circulazione sò a risposta à cortu andà à longu andà à stu prublema per a maiò parte di a ghjente. (Vede circulation Sangue e Pulendu u Sangue)

ShopFreeMart Idratazione Drops, Sugar-D è Siaga pò aiutà cù a eliminazione di l'eccessu di fluidi da u corpu è aiutanu à eliminà i radicali liberi, tossine è altri patogeni chì pò esse a causa di edema. Usu rigulari di ShopFreeMart Immunizà rafforzerà ancu u sistema immune, aiutendu à alluntanà l'organismi causanti di malatie. ShopFreeMart PureCopper aiuta ancu per a pulizziari è rinfurzà u fegatu è i reni, chì à u turnu ponu aiutà cù Edema.

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.