Addicci

Truverete bevande attenti, Drunkorexia chjama

Drunkorexia - thenaturalhealthdictionary.com

In quantu à a ricerca, i circadori anu truvatu chì una stunta 82.7 per centu di e studenti universitarie studiate anu occupatu in cumpurtamenti drunkorexichi in l'ultimi trè mesi. E più di 28 per centu eranu salti regularmente è intencionatamente pranzi, cunsumendu alcoli pocu calori o senza zuccheri, purghjendu o esercitendu dopu à bevi per aiutà à riduce calorie ingestate da alcolu, almenu u 25 per centu di u tempu.

Bevanda eccessiva Vistata in certi pazienti cù cundizioni croniche

Bevanda eccessiva vistu in alcuni pazienti con condizioni croniche-thenaturalhealthdictionary.com/wp-content/uploads/2020/05/Excessive-Drinking-Seen-In-Some-Patients-With-Chronic-Conditions--scaled.jpg

(HealthDay) - Tra tutti quelli chì denuncianu l'usu di l'alcool, i pazienti cù certe cundizioni mediche cumuni sò più probabili di rapportà da u consumu eccessivu, secondu un studiu publicatu in linea 13 Maghju in JAMA Network Open. Stacy A. Sterling, Dr.PH, da Kaiser Permanente in u Nordu di California in Oakland, è i so culleghi anu utilizatu dati di u registru di salute elettronica per valutà l'associazioni trà 26 cundizioni mediche è i livelli di cunsumu d'alcohol in 2,720,231 pazienti adulti di assistenza primaria (52.9 per centu femminile; 32.5 per centu di 18 anni à 34 anni) schermatu pè e bevande malsane da u 2014 à u 2017.