Burns - Trattamenti è Rimedi naturali

Burns - Trattamenti naturali -thenaturalhealthdictionary.com/wp-content/uploads/2019/05/Burns-Natural-Treatments-.jpg
Condividi u amore
Segui Us In Pinterest
U NHD



Cercadore rapidu AZ


Burns Trattamenti Naturali

E brusgie si producenu da u sole, da e radiazioni, da i raggi X, da u focu, da u calore, è da altre chimiche in u nostru ambiente. L'Argentu Puru hè à u so megliu quandu hè adupratu per trattà e brusgie. Riduce u dolore è l'infiammazione è migliora a guarigione di ferite. U liquidu d'Argentu Puru pò esse spessu spruzzatu nantu à a brusgiata o adupratu per impregnassi a brusgiata. Una riduzione significativa di u dolore, l'infiammazione è i danni tissuti saranu visibili in a prima ora.

Silver Pur entre in a ferita assai rapidamente è tumbà battìri chì provoca infezzione, cicatrisione è impedisce a guariscenza, ma hà bisognu à esse applicatu ogni tantu ora. Pigliate droppers di 1-2 ShopFreeMart PureSilver 3x ogni ghjornu finu à chì a burn hè sparita.

ShopFreeMart PureGold aiuta à riparà l'ADN, chì aiuta à riplicà currettamente tutte e cellule di u corpu cumpresu ossu, cartilagine, musculi, pelle, organi è nervi. Siaga hè ancu assai utile in a rigenerazione cellulare.

L'esperienza di una donna cù Burns:

Burns - Qualchì tempu fà stava cucinendu un pocu di granu è aghju messu a mo forchetta in l'acqua bollente per vede se u granu era prontu. Mi mancava è a mo manu andava in l'acqua bullente. Un amicu meu, chì era veterinariu di u Vietnam, hè intrutu in casa, ghjustu mentre urlava è mi hà dumandatu s'ellu avia qualchì farina vechja semplice. Aghju tiratu un sacchettu è m'hà ficcatu a manu.

Burns -Tratamenti E Rimedi-thenaturalhealthdictionary.com/wp-content/uploads/2019/05/Burns-Treatments-And-Remedies-.jpg

M'ha dettu di mantene a mo manu in a farina per 10 minuti ch'e aghju fattu. Ellu hà dettu chì in Vietnam, ci era un tippu in focu è chì in u panicu, li lanciavanu un saccu di farina per tuttu u focu. Fattu cusì, ùn solu ùn sparisce u focu, ma ùn hà mai avutu una blister!

Longa storia corta, aghju messu a manu in u saccu di farina per 10 minuti, l'aghju tirata fora è ùn avia mancu una marca rossa o una bolla è assolutamente NESSUN DOLORE. Avà, tengu un saccu di farina in u frigò è ogni volta chì mi brusgu, vò per a farina. È aghju scupertu chì a farina "fredda" si sente ancu megliu nantu à una brusgiatura chè a farina à temperatura ambiente.

Aduprate a farina parechje volte è ùn mai avè mai ONCE mancu un locu rossu, cicatrice o blister! Aghju ancu brusgiatu a mo lingua una volta, mette a farina per circa 10 minuti; u dulore era andatu è nimu brusgiò.

BTW, ùn currite micca a vostra zona di brusgiatura sottu acqua fredda; basta à mette lu direttamente in a farina per 10 minuti. Mantene un saccu di farina in u vostru frigorifero è sarete felici d'avè fattu!

A mo sperienza persunale:

Anni fà, a mo figliola di cinque anni era stata pruvata à caccià una panna d'acqua bollita da a stufa è l'abbandunò nantu à a spalla è in u pettu. Quasi immediatamente un grande patch di pelle circa 9 inch di diametru slouged da u pettu. Eppo avia assai dulore è a cosa normale da fà era spressallu à a sala d'emergenza.

Burns - Trattamenti -thenaturalhealthdictionary.com/wp-content/uploads/2019/05/Burns-Treatments-.jpg

Invece avemu appiicatu un gelu minerale alcalinu per neutralizà u dolore "acidu". Immediatamente u dulore diminuì è u lindumane, era senza dulore fintantu ch'ella ùn u toccava. In duie settimane hè stata sana sana cù una pelle nova è assolutamente senza cicatrici di Burns.

I minerali "alcalini" in u pruduttu chì avemu usatu, neutralizavanu l'acidu chì provoca u dolore dopu à esse brusgiatu è ne hà ancu uccisu qualsiasi battìri chì pò esse altrimenti infettata l'area brusgiata, chì hà permessu a zona a guarisce rapidamente, senza cicatri.

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *

Stu situ hè prutigatu da reCAPTCHA è Google li dittagli e Li cunnizzioni di Service applicà.